عصر تکنولوژی

ساخت وبلاگ

Galaxy Tab S3 در تاریخ 1 سپتامبر معرفی می شود

همان طور که می دانید شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲ آگوست از پرچمدار جدید خود به نام گلکسی نوت ۷ رونمایی کند و در حال حاضر تمرکز زیادی بر روی این موضوع دارد. اما این به معنای آن نیست که سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 با دست خالی حضور پیدا می کند. پیش از این شنیده شد که چند دستگاه تبلت جدید و یک پوشیدنی جدید از سری Gear در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. اما به احتمال فراوان در این رویداد شاهد معرفی تبلت Galaxy Tab S3 خواهیم بود.

افشا کننده معروف روس، به نام Eldar Murtazin که سابقه خوبی در افشای اطلاعات محصولات سامسونگ دارد و سال گذشته نیز تاریخ دقیق برگزاری رویداد سامسونگ در برلین را به درستی حدس زده بود. این فرد با انجام توئیتی از معرفی تبلت گلکسی تب اس ۳ در تاریخ ۱ سپتامبر خبر داد.

احتمالاً تبلت گلکسی تب اس ۳ که از آن به عنوان جانشین گلکسی تب اس ۲ یاد می شود دارای نسبت تصویر ۴ به ۳ خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این تبلت موجود نیست، اما به طور حتم تبلت قدرتمند تر و بهتری نسبت به تبلت سال گذشته گلکسی اس ۲ خواهد بود.

با توجه به زمان رونمایی، بعید است که در این تبلت شاهد اجرای اندروید ۷ نوقا باشیم. اما به احتمال فراوان در مدتی بعد از عرضه، بروزرسانی اندروید برای این تبلت منتشر خواهد شد. اما با توجه به اینکه اندروید ۶ مارشمالو برای تبلت گلکسی اس ۲ همین ماه پیش عرضه شد، پیش بینی می شود که اندروید ۷ نوقا برای Galaxy Tab S3 در فاصله زمانی طولانی بعد از عرضه، منتشر شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:21

این طور که به نظر می رسد باید منتظر لپ تاپ جدید لنوو باشیم که بنا بر شایعات، به اتصال 4G مجهز شده است.

این طور که به نظر می رسد باید منتظر لپ تاپ جدید لنوو باشیم که بنا بر شایعات، به اتصال ۴G مجهز شده است.

اخیرا در یکی از پتنت های اپل دیدیم که این کمپانی به دنبال راه اندازی دستگاه مک بوک مجهز به اتصال ۴G است. کمپانی اپل به منظور تقویت قدرت سیگنال در آینده و برای جلوگیری از مشکلاتی که در تمام نوت بوک های فلزی ایجاد می شود، قصد دارد آنتن های قاب مک بوک را تغییر دهد. اما در حال حاضر و با توجه به اخبار منتشر شده از یکی از رسانه های چینی، لپ تاپ جدید لنوو نیز به اتصال ۴G مجهز شده و تا دو ماه آینده منتشر خواهد شد؛ این لپ تاپ نیز از آنتن های شبکه سلولار برخوردار می شود تا اتصال به اینترنت در هر شرایطی فراهم شود.

گوشی های هوشمند، تبلت ها و دستگاه های هوشمند دیگر، قابلیت پشتیبانی از شبکه های موبایلی را دارند، اما دسترسی به اینترنت با لپ تاپ تنها از طریق هات اسپات وای فای امکان پذیر است.

این خبر توسط یکی از اعضای داخلی کمپانی لنوو به بیرون درز کرده است و ما برای دیدن آن باید دو ماه منتظر بمانیم. لپ تاپ جدید لنوو می تواند دسترسی به اینترنت را از طریق شبکه ی تلفن همراه ۴G و در همه ی نقاط، فراهم کند.

اتصال سلولار روی لپ تاپ می تواند دسترسی به اینترنت را آسان تر کند؛ نظر شما در این باره چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:21

اپل واچ سه برابر از ساعت های هوشمند سامسونگ محبوب تر است.

اپل واچ سه برابر از ساعت های هوشمند سامسونگ محبوب تر است.

داده های اخیری که از شرکت تحقیقات بازار IDC منتشر شده از فروش ۱.۶ میلیون اپل واچ در سه ماهه ی دوم خبر می دهد؛ این میزان فروش، سهم بازار ۴۷ درصدی را به همراه داشته است. این در حالیست که ساعت های هوشمند سامسونگ در سه ماهه ی گذشته، ۶۰۰۰۰۰ واحد فروش داشته و سهم بازار ۱۶ درصدی را از آن خود کرده اند.

این آمار و ارقام نشان می دهد که میزان محبوبیت ساعت های هوشمند اپل واچ، سه برابر بیشتر از ساعت های هوشمند سامسونگ گییر است. لازم به ذکر است که از زمان راه اندازی اپل واچ در آمریکا و هشت کشور دیگر، نزدیک به ۱۵ ماه گذشته است. با تمام این اوصاف، سامسونگ توانست با در اختیار داشتن رشد ۵۱ درصدی در درآمد سالانه و افزایش ۹ امتیازی در سهم بازار، این فاصله را پر کند.

این درحالیست که کمپانی اپل با کاهش ۵۵ درصدی در درآمد سالانه مواجه بوده است. سهم بازار اپل واچ به شکل قابل ملاحظه ای با کاهش روبرو بوده است؛ این مقدار از سهم بازار ۷۵ تا ۷۲ درصدی از اولین ماه عرضه، به مقدار کنونی رسیده است.

“علیرغم کاهش های به وجود آمده، اپل با اختلاف زیاد به عنوان فروشنده ی پیشرو در عرصه ی ساعت های هوشمند باقی مانده است. اپل نیز با چالش های تولید کننده های اورجینال روبرو است، اما ارائه ی خالص دستگاه و برند از طریق بازاریابی تاکتیکی، شانس این شرکت را در بازار رقابت افزایش داده است. اپل واچ ۲ همراه با آپدیت های سیستم عامل WatchOS می تواند جان تازه ای به کاربران فعلی ببخشد و از آن مهم تر، موج جدیدی از کاربران جدید را به همراه داشته باشد.”

بازار کلی ساعت های هوشمند در مجموع، با اولین کاهش خود روبرو بوده؛ چرا که فروش این محصولات  در سه ماهه ی دوم، ۳۲ درصد کاهش داشته است. ساعت های هوشمند در مجموع، ۳.۵ میلیون فروش داشته اند، این در حالیست که در سه ماهه ی مشابه سال قبل، این تعداد به ۵.۱ میلیون واحد رسیده بود. این دو شرکت علاوه بر لنوو، ال جی و گارمین، ۵ فروشنده ی برتر ساعت های هوشمند هستند که فروش آنها به ترتیب، ۳۰۰۰۰۰، ۳۰۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۰۰ بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:21

مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن اسکایپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل های اندروید، ویندوز موبایل و OS X پشتیبانی نخواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن اسکایپ از نسخه های قدیمی سیستم عامل های اندروید، ویندوز موبایل و OS X پشتیبانی نخواهد کرد.

اپلیکیشن اسکایپ در طول سالها تکامل یافته و از قابلیت های زیادی پشتیبانی می کند؛ بدین ترتیب کاملا منطقی است که برخی از پلت فرم ها توانایی پشتیبانی از قابلیت های جدید اسکایپ را نداشته باشند. به همین منظور، مایکروسافت و اسکایپ نیز زحمت پشتیبانی از آنها را به خود نمی دهند.

اولین سیستم عاملی که از حالا به بعد تحت پشتیبانی اپلیکیشن اسکایپ قرار نمی گیرد، سیستم عامل ویندوز موبایل است. این اپلیکیشن تنها سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل را پشتیبانی می کند و از اکتبر ۲۰۱۶، پشتیبانی از ویندوز های ۸.۱ و ۸ را قطع می کند. سیستم عامل بعدی، اندروید است؛ دستگاه هایی که هنوز از اندروید های قبل از نسخه ی ۴.۰.۳ استفاده می کنند، توسط اسکایپ ۶.۲ پشتیبانی نخواهند شد. برای دستگاه هایی که از نسخه ی ۲.۳ اندروید برخورداند، می توان از نسخه ی ۴ اپلیکیشن اسکایپ استفاده کرد.

آخرین سیستم عامل، OS X است؛ نسخه ی ۷.۰ اپلیکیشن اسکایپ تنها روی سیستم عامل macOS 10.9 و نسخه های بالاتر اجرا خواهد شد. کاربران نسخه های قدیمی تر از اکتبر ۲۰۱۶ می توانند از نسخه ی وب این برنامه استفاده کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:12

داده های جمع آوری شده توسط تلسکوپ هابل منجر به کشف دو سیاره ی قابل سکونت در نزدیکی زمین شده است.

داده های جمع آوری شده توسط تلسکوپ هابل منجر به کشف دو سیاره ی قابل سکونت در نزدیکی زمین شده است.

دانشمندان MIT و دانشگاه Liege در حال مطالعه و بررسی سیستم سیاره ای بودند که به دور ستاره ی TRAPPIST-1 گردش می کند؛ این بررسی ها منجر به کشف دو سیاره ی سنگی و شبیه به زمین شد که احتمال مسکونی بودن آن وجود دارد. این دو سیاره ی قابل سکونت ، تنها ۴۰ سال نوری با زمین فاصله دارند. بنابر مقاله ای که امروز در ژورنال Nature منتشر شده، اتمسفر سیاره های TRAPPIST-1b و TRAPPIST–۱c همانند اتمسفر زمین، زهره و مریخ متراکم و فشرده است.

این تیم تحقیقاتی به سرپرستی دکتر جولین د ویت از دانشگاه MIT با استفاده از تلسکوپ هابل و نشانه گرفتن آن در مسیر ستاره ی TRAPPIST–۱ و درست در لحظه ای که هر دو سیاره در حال عبور از روبروی آن بودند، موفق به کشف این دوسیاره شدند. این تیم با استفاده از طیف نگار تلسکوپ هابل توانست تغییرات نور در حال عبور از سیاره را مشاهده کند. با توجه به اینکه طول موج نور چندان متفاوت نبود، دانشمندان توانستند تشخیص دهند که اتمسفر این دو سیاره ی قابل سکونت ، پر نور، بزرگ و پف کرده نیست. (اتمسفر سیاره ی مشتری به این شکل است)

جولین د ویت به خبرگزاری MIT News گفت: “ما به طور قطع اعلام می کنیم که این دو سیاره، سنگی هستند. اما سوال اینجاست که اتمسفر آنها چگونه است؟ یکی از سناریو های امکان پذیر، اتمسفری مشابه سیاره ی زهره است که به اندازه ی کافی روشن بوده و از ابرهای ضخیم و اتمسفری غنی از دی اکسید کربن برخوردار است. این احتمال نیز وجود دارد که اتمسفر آن همانند زمین از نیتروژن و اکسیژن غنی باشد و یا حتی مانند مریخ از اتمسفری خالی برخوردار باشد. گام بعدی، بررسی تمام سناریو هایی است که درباره ی این سیاره های سنگی وجود دارد.”

حیات، به شکلی که ما در زمین آن را می شناسیم، در سیستم جدید بسیار دشوار خواهد بود؛ حتی اگر این دو سیاره قابل سکونت باشند. چرا که این دو سیاره با فاصله ی نزدیکی از ستاره ی خود گردش می کنند. گرمای این ستاره بسیار کمتر از خورشید ماست، اما پرتو های زیادی را در طیف مادون قرمز متساعد می کند. گردش این دو سیاره ی قابل سکونت به دور ستاره ی TRAPPIST-1، ۱.۵ و ۲.۴ روز طول می کشد. علاوه بر این، دو سیاره ی جدید چرخش مشخصی دارند، این بدان معناست که از نیمه ی شب و نیمه ی روز برخوردارند. از طرف دیگر، محققان ناسا معتقدند که سیاره ی c در منطقه ی سکونت ستاره قرار دارد که در واقع، دمای آن برای آب مایع مناسب است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:12

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

واضح ترین تصویر از نسخه ی مشکی رنگ سامسونگ گلکسی نوت 7 منتشر شد.

واضح ترین تصویر از نسخه ی مشکی رنگ سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر شد.

دیگر لازم نیست حدس بزنیم که گلکسی نوت ۷ با چه شکل ظاهری معرفی خواهد شد؛ تا به حال رندر های با کیفیت و حتی تصاویر تار و بی کیفیت زیادی از پرچمدار بعدی سری نوت ساسونگ به بیرون درز کرده است. آخرین تصویر لو رفته، در واقع واضح ترین آنهاست که گلکسی نوت ۷ را در گزینه ی رنگی مشکی به نمایش گذاشته است.

فبلت سامسونگ گلکسی نوت ۷ در گزینه های رنگی مشکی، نقره ای و آبی در دسترس خواهد بود. گزینه ی مشکی آن به نوعی منحصر به فرد است، چرا که حتی فریم فلزی آن نیز با رنگ مشکی طراحی شده؛ چنین ترکیب رنگی تا به حال در محصولات سامسونگ دید نشده بود. این طراحی ظاهر ظریف و در عین حال قدرتمندی را به گلکسی نوت ۷ بخشیده که کاملا با هدف گذاری جدید کمپانی سامسونگ مطابقت دارد. این احتمال وجود دارد که از فبلت سامسونگ گلکسی نوت ۷ در روز ۲ آگوست و در نیویورک رونمایی شود. بنا بر شایعات، عرضه و راه اندازی این دستگاه نیز در همان روز انجام خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:12

تکرا – اخبار روز تکنولوژیاحتمالاً گلکسی نوت ۷ تنها در یک مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شدتصاویر کانسپت آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شدتصاویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیاگوریلا گلس ۵ گوشی ها را از ضربه های شدیدتر حفظ می کندتصاویر جدیدی آیفون ۷ همراه با آداپتور لایتنینگافزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری اپل با بازی پوکمون گومعرفی پیشرفته ترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی

http://techera.ir Thu, 21 Jul 2016 08:33:44 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.5.3 http://techera.ir/2016/07/21/note-7-listed-by-korean-carrier-in-a-64-gb-version-only/ http://techera.ir/2016/07/21/note-7-listed-by-korean-carrier-in-a-64-gb-version-only/#respond Thu, 21 Jul 2016 08:33:44 +0000 http://techera.ir/?p=36574 اسکرین شات جدیدی از سوی یک سیستم تدارکات داخلی که ظاهراً ورژن های گلکسی نوت ۷ که قرار است در بازار کره جنوبی عرضه شوند را لیست کرده، منتشر شد. در این عکس شماره مدل SM-930 به نسل بعدی فبلت گلکسی نوت مربوط می شود، همان گونه که گوشی گلکسی نوت ۵ با شماره مدل …

نوشته احتمالاً گلکسی نوت ۷ تنها در یک مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> گلکسی نوت 7 احتمالاً تنها در یک مدل 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد

اسکرین شات جدیدی از سوی یک سیستم تدارکات داخلی که ظاهراً ورژن های گلکسی نوت ۷ که قرار است در بازار کره جنوبی عرضه شوند را لیست کرده، منتشر شد. در این عکس شماره مدل SM-930 به نسل بعدی فبلت گلکسی نوت مربوط می شود، همان گونه که گوشی گلکسی نوت ۵ با شماره مدل SM-920 شناخته می شد. دیگر واژه هایی که در ادامه  SM-N930آمده است شماره مدل مربوط به هر اپراتور را مشخص می کند.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ورژن فبلت پرچمدار گلکسی نوت ۷ در همه اپراتور ها تنها در قالب یک مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و شایعه ای که پیش از این توسط ایوان بلاس مبنی بر عرضه ورژن ۶۴ گیگابایتی گلکسی نوت ۷ منتشر شد را تایید می کند. گفته می شود به منظور گسترش فضای حافظه درگاه حافظه میکرو اس دی تعبیه شده است.

به هر حال ممکن است سامسونگ در ابتدا این گوشی را در ورژن ۶۴ گیگابایتی عرضه کند و سپس مانند کاری که در عرضه گوشی های گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴ انجام داد، ورژن های دیگر این گوشی با حافظه داخلی های مختلف را روانه بازار کند. در هر صورت قضاوت در این باره در حال حاضر بسیار زود است و باید منتظر انتشار گزارش های رسمی باشیم.

احتمالاً گلکسی نوت 7 تنها در یک مدل 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته احتمالاً گلکسی نوت ۷ تنها در یک مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/21/note-7-listed-by-korean-carrier-in-a-64-gb-version-only/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/21/iphone-8-concept-oled-edge-edge/ http://techera.ir/2016/07/21/iphone-8-concept-oled-edge-edge/#respond Thu, 21 Jul 2016 07:38:29 +0000 http://techera.ir/?p=36567 تصاویری از کانسپت آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز کرد. هنوز تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ دو ماه زمان باقی مانده است، با اینحال شایعات پیرامون پرچمدار ۲۰۱۷ این غول تکنولوژی آمریکایی منتشر شده اند. بنا بر خبر جالبی که روز گذشته منتشر شده، پرچمدار بعدی اپل با نام آیفون ۸ …

نوشته تصاویر کانسپت آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> تصاویری از کانسپت آیفون 8 با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز کرد.

تصاویری از کانسپت آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز کرد.

هنوز تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ دو ماه زمان باقی مانده است، با اینحال شایعات پیرامون پرچمدار ۲۰۱۷ این غول تکنولوژی آمریکایی منتشر شده اند. بنا بر خبر جالبی که روز گذشته منتشر شده، پرچمدار بعدی اپل با نام آیفون ۸ معرفی خواهد شد و نسخه ی ۷ اس وجود نخواهد داشت؛ همچنین گفته می شود نمایشگر این دستگاه، اولد بوده که منابع توسط سامسونگ تامین خواهد شد.

در حال حاضر نیز تصاویری از کانسپت آیفون ۸ در فضای اینترنت منتشر شده که نمایی از نمایشگر اولد را روی دستگاه بعدی اپل به نمایش می گذارد. این کانسپت توسط طراح توبیاس بیوتنر به تصویر کشیده شده که هیچ شباهتی به آیفون های فعلی و آیفون ۷ آینده ندارد.

در کانسپت آیفون ۸ مشاهده می کنید که دکمه ی هوم داخل نمایشگر تعبیه شده که تا به حال در هیچ آیفونی دیده نشده است. علاوه بر این، قاب پشتی دستگاه با شیشه پوشیده شده که قبلا مشابه آن را در آیفون ۴ دیده بودیم. به نظر می رسد که بدنه ی کانست آیفون ۸ تماما شیشه ای باشد. نمایشگر شیشه ای تا لبه ی دستگاه کشیده شده تا جایی که هیچ حاشیه ای دیده نمی شود.

این کانسپت زیبا و باریک، یک دوربین دوگانه را به تصویر کشیده که در مقایسه با سایر دستگاه های مجهز به دوربین دوگانه، از سنسور کوچکتری برخوردار شده است.

سال ۲۰۱۷، دهمین سالگرد تولد آیفون خواهد بود، به همین دلیل می توان انتظار داشت که آیفون ۸ از طراحی کاملا متفاوتی برخوردار شود.

در حال حاضر نیز تصاویری از کانسپت آیفون 8 در فضای اینترنت منتشر شده که نمایی از نمایشگر اولد را روی دستگاه بعدی اپل به نمایش می گذارد.علاوه بر این، قاب پشتی دستگاه با شیشه پوشیده شده که قبلا مشابه آن را در آیفون 4 دیده بودیم. به نظر می رسد که بدنه ی کانست آیفون 8 تماما شیشه ای باشداین کانسپت زیبا و باریک، یک دوربین دوگانه را به تصویر کشیده که در مقایسه با سایر دستگاه های مجهز به دوربین دوگانه، از سنسور کوچکتری برخوردار شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویر کانسپت آیفون ۸ با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/21/iphone-8-concept-oled-edge-edge/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/21/nokias-rumored-android-powered-phones/ http://techera.ir/2016/07/21/nokias-rumored-android-powered-phones/#respond Thu, 21 Jul 2016 06:48:38 +0000 http://techera.ir/?p=36559 تصویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا منتشر شد. به تازگی شایعه شده است که دو گوشی جدید اندرویدی نوکیا عرضه خواهد شد.  امروز تصویری منتشر شد و این دو گوشی را به نمایش کشید. یکی از این دو گوشی مجهز به نمایشگر ۵.٢ اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی است که هر دو …

نوشته تصاویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> تصویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا منتشر شد. به تازگی شایعه شده است که دو گوشی جدید اندرویدی نوکیا عرضه خواهد شد

تصویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا منتشر شد.

به تازگی شایعه شده است که دو گوشی جدید اندرویدی نوکیا عرضه خواهد شد.  امروز تصویری منتشر شد و این دو گوشی را به نمایش کشید.
یکی از این دو گوشی مجهز به نمایشگر ۵.٢ اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی است که هر دو گوشی دارای رزولوشن ١۴۴٠ در ٢۵۶٠ هستند. همچنین قدرت پردازشی آنها توسط تراشه ی اسنپ دراگون ٨٢٠ تامین می شود. این به این معنی است که پردازنده ی آنها چهار هسته ای است و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵٣٠ دارند.
مدل ۵.۵ اینچی مجهز به دوربین اصلی ٢٢.۵ مگاپیکسلی و گواهی نامه ی ip68 مقاومت در برابر آب و گردو غبار است. هر دو گوشی با بدنه ی فلزی و اندروید ٧ نوقا از پیش نصب شده همراه خواهند بود. همانطور که در تصاویر دیده می شود، بستر نرم افزاری آنها بر روی رابط گرافیکی z-Launcher قرار خواهد گرفت.
گوشی های جدید اندرویدی نوکیا تا پایان سال جاری عرضه خواهند شد. همچنین گفته می شود که مدل ۵.۵ اینچی با قیمت ۵٠٠ دلار به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/21/nokias-rumored-android-powered-phones/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/21/gorilla-glass-5-save-your-phone/ http://techera.ir/2016/07/21/gorilla-glass-5-save-your-phone/#respond Thu, 21 Jul 2016 06:15:43 +0000 http://techera.ir/?p=36556 کمپانی کورنینگ گوریلا گلس ۵ را راه اندازی کرد. بعد از ۲ سال که از راه اندازی نسل چهارم گوریلا گلس می گذرد، این کمپانی بالاخره نسل بعدی این شیشه های محافظ را راه اندازی کرد. گوریلا گلس در حال حاضر از ۴.۵ میلیارد دستگاه در سراسر جهان محافظت می کند. بنابراین به یاد داشته …

نوشته گوریلا گلس ۵ گوشی ها را از ضربه های شدیدتر حفظ می کند اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> کمپانی کورنینگ گوریلا گلس 5 را راه اندازی کرد. بعد از 2 سال که از راه اندازی نسل چهارم گوریلا گلس می گذرد، این کمپانی بالاخره نسل بعدی این شیشه های محافظ را راه اندازی کرد.

کمپانی کورنینگ گوریلا گلس ۵ را راه اندازی کرد.

بعد از ۲ سال که از راه اندازی نسل چهارم گوریلا گلس می گذرد، این کمپانی بالاخره نسل بعدی این شیشه های محافظ را راه اندازی کرد. گوریلا گلس در حال حاضر از ۴.۵ میلیارد دستگاه در سراسر جهان محافظت می کند. بنابراین به یاد داشته باشید که اگر گوشی شما از ضربه های ناگهانی در امان ماند، از کمپانی کورنینگ قدردانی کنید. این کمپانی از پاییز امسال روند محافظت از دستگاه های جدید را با محکم ترین گوریلا گلس حال حاضر آغاز خواهد کرد. بنا بر گزارش آزمایشگاه این کمپانی، نمایشگر گوشی های هوشمند مجهز به گوریلا گلس ۵ در ۸۰ درصد مواقع، از سقوط های ۱.۶ متری در امان می ماند.

معاون ارشد کورنینگ، جیم استینر به خبرنگار تک کرانچ گفت: “ما اخیرا بررسی هایی را انجام داده ایم، مشخص شد که افتادن گوشی روی زمین های سخت برای همه اتفاق می افتد. ما متوجه شدیم که ارتفاع معمول سقوط، یک متر است. داده های ما نشان می دهند که گوریلا گلس ۵ عملکرد بسیار بالایی دارد.”

علاوه بر این، گوریلا گلس ۵ از لحاظ مقاومت در برابر خراش مشابه نسل چهارم گوریلا گلس عمل می کند. آزمایشگاه کورنینگ با قرار دادن گوشی مجهز به گوریلا گلس ۵ در کیف و گذاشتن آن کیف در یک مخزن بزرگتر، مقاومت در برابر خراش را آزمایش می کند. گوریلا گلس ۵ در حال حاضر در دسترس قرار دارد و بنا بر انتظارات کورنینگ، تا پایان این سه ماهه، روی دستگاه های جدید قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوریلا گلس ۵ گوشی ها را از ضربه های شدیدتر حفظ می کند اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/21/gorilla-glass-5-save-your-phone/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/21/photos-show-off-iphone-7s/ http://techera.ir/2016/07/21/photos-show-off-iphone-7s/#respond Thu, 21 Jul 2016 05:47:33 +0000 http://techera.ir/?p=36541 تصاویر جدیدی که از آیفون ۷ منتشر شده این دستگاه را با آداپتور لایتنینگ و قابلیت اتصال به جک هدفون ۳.۵ میلی متری استاندارد نشان می دهد. تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شش تا هفت هفته زمان باقی مانده است. با نزدیک شدن به زمان معرفی، تعداد اخبار لو رفته …

نوشته تصاویر جدیدی آیفون ۷ همراه با آداپتور لایتنینگ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> تصاویر جدیدی که از آیفون 7 منتشر شده این دستگاه را با آداپتور لایتنینگ و قابلیت اتصال به جک هدفون 3.5 میلی متری استاندارد نشان می دهد.

تصاویر جدیدی که از آیفون ۷ منتشر شده این دستگاه را با آداپتور لایتنینگ و قابلیت اتصال به جک هدفون ۳.۵ میلی متری استاندارد نشان می دهد.

تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شش تا هفت هفته زمان باقی مانده است. با نزدیک شدن به زمان معرفی، تعداد اخبار لو رفته نیز بیشتر می شود. امروز نیز برخی تصاویر منصوب به آیفون ۷ در وبسایت ویبو منتشر شده است.

حتما تا به حال تصاویر این دستگاه در ذهن شما نقش بسته است؛ نوارهای آنتن در لبه های بالایی و پایینی قرار گرفته اند. جک هدفون ۳.۵ میلی متری حذف شده و یک گریل آنتن دیگر جایگزین آن شده است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، دقیقا از شکل و شمایل آیفون ۷ با خبر هستیم، مگر اینکه کمپانی اپل سورپرایز دیگری را در نظر گرفته باشد.

تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند. هدفون استاندارد ۳.۵ میلی متری به آداپتور متصل شده و سپس آداپتور به پورت لایتنینگ دستگاه وصل می شود. شایع شده که آیفون ۷ هم همراه با یک آداپتور مشابه و یک جفت ایرپاد عرضه خواهد شد.

تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند.جک هدفون 3.5 میلی متری حذف شده و یک گریل آنتن دیگر جایگزین آن شده است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، دقیقا از شکل و شمایل آیفون 7 با خبر هستیم،تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویر جدیدی آیفون ۷ همراه با آداپتور لایتنینگ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/21/photos-show-off-iphone-7s/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/20/pokemon-go-add-3b-apple-revenues/ http://techera.ir/2016/07/20/pokemon-go-add-3b-apple-revenues/#respond Wed, 20 Jul 2016 19:00:40 +0000 http://techera.ir/?p=36538 بنا بر گفته ی تحلیلگران، بازی پوکون گو می تواند افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد. لارا مارتین در تذکر نامه ای خاطر نشان کرده بود که بازی کندی کراش در سال های اوج خود یعنی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ توانست سالانه ۱۰ میلیارد دلار درآمد به همراه داشته …

نوشته افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری اپل با بازی پوکمون گو اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> بنا بر گفته ی تحلیلگران، بازی پوکون گو می تواند افزایش درآمد 3 میلیارد دلاری را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد.

بنا بر گفته ی تحلیلگران، بازی پوکون گو می تواند افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد.

لارا مارتین در تذکر نامه ای خاطر نشان کرده بود که بازی کندی کراش در سال های اوج خود یعنی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ توانست سالانه ۱۰ میلیارد دلار درآمد به همراه داشته باشد. اما درباره ی بازی پوکمون گو باید گفت که کاربران آن در حال حاضر، ۱۰ برابر بیشتر هستند. کمپانی اپل در این میان، ۳۰ درصد درآمد کسب شده از دانلود های اپ استور را در اختیار خواهد داشت؛ لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر برای گوشی های اندرویدی نیز در دسترس قرار دارد.

کاربران بازی پوکمون گو در حال حاضر و تنها در آمریکا به ۲۱ میلیون نفر رسیده اند؛ به بیان دیگر، ۶ درصد از جمعیت آمریکا از بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو لذت می برند. با در نظر داشتن اینکه بازار کشور های دیگر نیز ۲۰ درصد بازیکن پوکمون گو داشته باشد، این بدان معناست که کمپانی اپل از هر دانلود در هر روز، ۵ سنت درآمد کسب خواهد کرد. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که بازی پوکمون گو برای اپل در ۱۲ تا ۲۴ ماه  آینده، ۳ میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

همین مساله می تواند سهم بازار این کمپانی را به ۵.۵ میلیارد دلار و یا ۱ دلار در هر سهم برساند. مارتین همچنین خاطر نشان کرد که دارایی در جریان کوتاه مدت اپل که از طریق پوکمون گو به دست خواهد آمد، از نیتندو نیز بیشتر خواهد بود؛ چرا که کمپانی نینتندو تنها ۳۳ درصد از سهم این بازی را در اختیار دارد و ۳۰ درصد دیگر نیز به کمپانی توسعه دهنده ی بازی پوکمون گو یعنی نینتیک تعلق دارد.

سهام اپل در حال حاضر افزایش یافته و به ۱۰۰ دلار رسیده است. این در حالیست که در سه ماهه ی گذشته، سهام این شرکت با قیمت ۹۰ دلار نیز به فروش رسیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری اپل با بازی پوکمون گو اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/20/pokemon-go-add-3b-apple-revenues/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/20/most-high-tech-cities-in-the-world/ http://techera.ir/2016/07/20/most-high-tech-cities-in-the-world/#respond Wed, 20 Jul 2016 18:53:02 +0000 http://techera.ir/?p=36455 پیشرفته ترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی کدام ها هستند؟ در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. شهرها مسیر حرکت به آینده هستند. بنا بر برآورد های سازمان بهداشت جهانی، تا ۳۵ سال آینده، دو سوم جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی خواهند کرد. این بدان معناست که ۲.۵ میلیارد نفر به جمعت شهر ها …

نوشته معرفی پیشرفته ترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]>

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:53

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

تصویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا منتشر شد. به تازگی شایعه شده است که دو گوشی جدید اندرویدی نوکیا عرضه خواهد شد

تصویر گوشی های جدید اندرویدی نوکیا منتشر شد.

به تازگی شایعه شده است که دو گوشی جدید اندرویدی نوکیا عرضه خواهد شد.  امروز تصویری منتشر شد و این دو گوشی را به نمایش کشید.
یکی از این دو گوشی مجهز به نمایشگر ۵.٢ اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی است که هر دو گوشی دارای رزولوشن ١۴۴٠ در ٢۵۶٠ هستند. همچنین قدرت پردازشی آنها توسط تراشه ی اسنپ دراگون ٨٢٠ تامین می شود. این به این معنی است که پردازنده ی آنها چهار هسته ای است و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵٣٠ دارند.
مدل ۵.۵ اینچی مجهز به دوربین اصلی ٢٢.۵ مگاپیکسلی و گواهی نامه ی ip68 مقاومت در برابر آب و گردو غبار است. هر دو گوشی با بدنه ی فلزی و اندروید ٧ نوقا از پیش نصب شده همراه خواهند بود. همانطور که در تصاویر دیده می شود، بستر نرم افزاری آنها بر روی رابط گرافیکی z-Launcher قرار خواهد گرفت.
گوشی های جدید اندرویدی نوکیا تا پایان سال جاری عرضه خواهند شد. همچنین گفته می شود که مدل ۵.۵ اینچی با قیمت ۵٠٠ دلار به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:46

بنا بر گفته ی تحلیلگران، بازی پوکون گو می تواند افزایش درآمد 3 میلیارد دلاری را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد.

بنا بر گفته ی تحلیلگران، بازی پوکون گو می تواند افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد.

لارا مارتین در تذکر نامه ای خاطر نشان کرده بود که بازی کندی کراش در سال های اوج خود یعنی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ توانست سالانه ۱۰ میلیارد دلار درآمد به همراه داشته باشد. اما درباره ی بازی پوکمون گو باید گفت که کاربران آن در حال حاضر، ۱۰ برابر بیشتر هستند. کمپانی اپل در این میان، ۳۰ درصد درآمد کسب شده از دانلود های اپ استور را در اختیار خواهد داشت؛ لازم به ذکر است که این بازی در حال حاضر برای گوشی های اندرویدی نیز در دسترس قرار دارد.

کاربران بازی پوکمون گو در حال حاضر و تنها در آمریکا به ۲۱ میلیون نفر رسیده اند؛ به بیان دیگر، ۶ درصد از جمعیت آمریکا از بازی واقعیت افزوده ی پوکمون گو لذت می برند. با در نظر داشتن اینکه بازار کشور های دیگر نیز ۲۰ درصد بازیکن پوکمون گو داشته باشد، این بدان معناست که کمپانی اپل از هر دانلود در هر روز، ۵ سنت درآمد کسب خواهد کرد. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که بازی پوکمون گو برای اپل در ۱۲ تا ۲۴ ماه  آینده، ۳ میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

همین مساله می تواند سهم بازار این کمپانی را به ۵.۵ میلیارد دلار و یا ۱ دلار در هر سهم برساند. مارتین همچنین خاطر نشان کرد که دارایی در جریان کوتاه مدت اپل که از طریق پوکمون گو به دست خواهد آمد، از نیتندو نیز بیشتر خواهد بود؛ چرا که کمپانی نینتندو تنها ۳۳ درصد از سهم این بازی را در اختیار دارد و ۳۰ درصد دیگر نیز به کمپانی توسعه دهنده ی بازی پوکمون گو یعنی نینتیک تعلق دارد.

سهام اپل در حال حاضر افزایش یافته و به ۱۰۰ دلار رسیده است. این در حالیست که در سه ماهه ی گذشته، سهام این شرکت با قیمت ۹۰ دلار نیز به فروش رسیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: appleinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:34

تصاویر جدیدی که از آیفون ۷ منتشر شده این دستگاه را با آداپتور لایتنینگ و قابلیت اتصال به جک هدفون ۳.۵ میلی متری استاندارد نشان می دهد.

تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شش تا هفت هفته زمان باقی مانده است. با نزدیک شدن به زمان معرفی، تعداد اخبار لو رفته نیز بیشتر می شود. امروز نیز برخی تصاویر منصوب به آیفون ۷ در وبسایت ویبو منتشر شده است.

حتما تا به حال تصاویر این دستگاه در ذهن شما نقش بسته است؛ نوارهای آنتن در لبه های بالایی و پایینی قرار گرفته اند. جک هدفون ۳.۵ میلی متری حذف شده و یک گریل آنتن دیگر جایگزین آن شده است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، دقیقا از شکل و شمایل آیفون ۷ با خبر هستیم، مگر اینکه کمپانی اپل سورپرایز دیگری را در نظر گرفته باشد.

تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند. هدفون استاندارد ۳.۵ میلی متری به آداپتور متصل شده و سپس آداپتور به پورت لایتنینگ دستگاه وصل می شود. شایع شده که آیفون ۷ هم همراه با یک آداپتور مشابه و یک جفت ایرپاد عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:34

کمپانی کورنینگ گوریلا گلس ۵ را راه اندازی کرد.

بعد از ۲ سال که از راه اندازی نسل چهارم گوریلا گلس می گذرد، این کمپانی بالاخره نسل بعدی این شیشه های محافظ را راه اندازی کرد. گوریلا گلس در حال حاضر از ۴.۵ میلیارد دستگاه در سراسر جهان محافظت می کند. بنابراین به یاد داشته باشید که اگر گوشی شما از ضربه های ناگهانی در امان ماند، از کمپانی کورنینگ قدردانی کنید. این کمپانی از پاییز امسال روند محافظت از دستگاه های جدید را با محکم ترین گوریلا گلس حال حاضر آغاز خواهد کرد. بنا بر گزارش آزمایشگاه این کمپانی، نمایشگر گوشی های هوشمند مجهز به گوریلا گلس ۵ در ۸۰ درصد مواقع، از سقوط های ۱.۶ متری در امان می ماند.

معاون ارشد کورنینگ، جیم استینر به خبرنگار تک کرانچ گفت: “ما اخیرا بررسی هایی را انجام داده ایم، مشخص شد که افتادن گوشی روی زمین های سخت برای همه اتفاق می افتد. ما متوجه شدیم که ارتفاع معمول سقوط، یک متر است. داده های ما نشان می دهند که گوریلا گلس ۵ عملکرد بسیار بالایی دارد.”

علاوه بر این، گوریلا گلس ۵ از لحاظ مقاومت در برابر خراش مشابه نسل چهارم گوریلا گلس عمل می کند. آزمایشگاه کورنینگ با قرار دادن گوشی مجهز به گوریلا گلس ۵ در کیف و گذاشتن آن کیف در یک مخزن بزرگتر، مقاومت در برابر خراش را آزمایش می کند. گوریلا گلس ۵ در حال حاضر در دسترس قرار دارد و بنا بر انتظارات کورنینگ، تا پایان این سه ماهه، روی دستگاه های جدید قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:34

فیس بوک یکی دیگر از افتخارات خود را معرفی کرد؛ اپلیکیشن فیس بوک مسنجر در هر ماه، بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. با در نظر داشتن اینکه اپلیکیشن واتساپ در فوریه ی گذشته از یک میلیاردی شدن کاربران خود خبر داده بود، به نظر می رسد که این کمپانی در حال حاضر، دو …

نوشته کاربران اپلیکیشن فیس بوک مسنجر یک میلیاردی شدند اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:30

پیشرفته ترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی کدام ها هستند؟ در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

شهرها مسیر حرکت به آینده هستند. بنا بر برآورد های سازمان بهداشت جهانی، تا ۳۵ سال آینده، دو سوم جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی خواهند کرد. این بدان معناست که ۲.۵ میلیارد نفر به جمعت شهر ها اضافه خواهد شد. در این میان، پیشرفته ترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی بیشتر از قبل شکوفا خواهند شد. این شهر ها فرصت های بیشتری را برای این افراد به وجود می آورند.

خبرنگاران تک اینسایدر به کمک ۲thinknow، شرکت تحقیقاتی در زمینه ی تحلیل شهرهای نوآورانه، توانست پیشرفته ترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی را رده بندی کند. این کمپانی، ۹ عامل مرتبط با دستاورد های تکنولوژی را انتخاب کرده است که از میان آنها می توان به شمار پتنت های ثبت شده در آن شهر و مبادرت به سرمایه گذاری در تکنولوژی شهر اشاره کرد؛ شمار آنها در مجموع به ۸۵ شهر رسید. در اینجا به ۲۵ شهر برتر از لحاظ تکنولوژی پرداخته شده است. اگر می خواهید بدانید که آینده به چه شکلی خواهد بود، باید روی این شهر ها متمرکز شوید.

در ادامه با پیشرفته ترین شهر های دنیا از لحاظ تکنولوژی آشنا خواهیم شد؛ با تکرا همراه شوید.

.

۲۵. واشنگتن دی سی؛ آمریکا

.

پایتخت ایالات متحده طی یک دهه ی گذشته به سرعت در پی گسترش محتوا و منظره ی تکنولوژی بوده است. آمار و ارقام نشان می دهند که شغل های مربوط به تکنولوژی در این شهر، به میزان ۵۰ درصد افزایش داشته اند. به بیان دیگر، بیش از ۱۰۰۰ استارتاپ، واشنگتن را خانه ی خود می دانند. مجاورت با محل استقرار دولت فدرال و نزدیک بودن با شرکت های سرمایه گذاری که به احداث شرکت های بزرگ تمایل دارند، یک زاویه ی دید زیبا را در این شهر به وجود آورده است.

.

۲۴. کپنهاگن؛ دانمارک

.

این شهر فاقد فرهنگ استارتاپ و مبادرت به سرمایه گذاریست؛ با اینحال برنامه های نوآورانه ی شهری و شانس قوی برای طراحان صنعتی، فقدان دو عامل دیگر را کم رنگ جلوه می دهد. به اعتقاد ۲Thinknow، این دو عامل نیز اولویت های تولید هوشمند در آن شهر را نشان می دهند.

گفته می شود که تا سال ۲۰۲۵، وابستگی این شهر به سوخت های فسیلی کاملا برداشته می شود و بهره برداری از انرژی باد جایگزین آن خواهد شد. فرهنگ استفاده از دوچرخه و تعدد شرکت های معماری، کپنهاگن را به شهری پاک و در عین حال زیبا تبدیل می کند.

.

۲۳. شنزن؛ چین

.

تعداد پتنت هایی که در این شهر ثبت می شود، بسیار بالاست. این شهر که در جنوب چین واقع شده، ۱۱ میلیون نفر جمعیت دارد. شنزن نیز به عنوان بخشی که به تولید گسترده روی آورده، طی چند سال اخیر با رشد چشمگیری در شکل گیری کارخانه ها و رباتیک روبرو بوده است. بسیاری از غول های الکترونیکی و ارتباطی، این شهر را خانه ی خود می دانند.

.

 ۲۲. دوبلین؛ ایرلند

.

شاید ایرلند به دلیل جادوی تپه های سبز زمردین شهرت زیادی داشته باشد، اما تکنولوژی در پایتخت آن کاملا زنده است. برای مثال، Enterprise Ireland را می توان به عنوان بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در اروپا به حساب آورد. شرکت هایی از قبیل فیس بوک، لینکدین، هاب اسپات و دراپ باکس همگی کار خود را از این شهر آغاز کرده اند. این شهر همچنین از زیرساخت های فوق العاده ای برخوردار است که از میان آنها می توان به دفاتر کار شبیه به پارک با تکنولوژی بالا و فرهنگ طراحی پر رونق اشاره کرد.

.

۲۱. مونترال؛ کانادا

.

اگر می خواهید یک طراح صنعتی و یا برنامه نویس باشید، پس حتما نقل مکان به مونترال را در نظر داشته باشید. اگر می خواهید در زمینه ی تکنولوژی های پوشیدنی و یا واقعیت مجازی فعالیت کنید، شرایط از قبل هم بهتر خواهد بود. مونترال خانه ی Vrvana (تولید کننده ی هدست واقعیت مجازی)، Hexoskin  و  OMSignal است. این دو شرکت نیز در زمینه ی تولید لباس هایی که سیگنال های بیومتریک را اندازه گیری می کنند، فعالیت دارند. فرهنگ استارتاپ در این شهر فوق العاده است.

.

۲۰. شانگهای؛ چین

.

شبیه ترین چیزی که شانگهای به سیلیکون ولی دارد، پارک Zhangjiang Hi-Tech است. بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در این پارک و برای هزاران شرکت تکنولوژی کار می کنند. شانگهای نیز همانند دیگر شهر های تکنولوژیک چین، از تعدد بالای پتنت ثبت شده و مبادرت به سرمایه گذاری برخوردار است. شاید به این دلیل که تولید و ساخت و ساز به یکی از اولویت های چین تبدیل شده و شرکت ها به شدت قصد دارند از مالکیت فکری خود حفاظت کنند.

.

۱۹. استکهلم؛ سوئد

.

استکهلم تا پنج سال آینده بدون نفت و بدون وجود پول کاغذی اداره خواهد شد، بدین ترتیب تحول محیطی و دیجیتالی را به نمایش خواهد گذاشت. این شهر همچنین بیشترین استارتاپ های میلیارد دلاری را در سراسر اروپا و بیشترین رشد بازار سرمایه گذاری های ریسک پذیر در سطح جهان را در اختیار دارد. بنابراین هیچ جای تعجب نیست که برنامه نویسان از همه جا به پایتخت سوئد مهاجرت می کنند.

.

۱۸. اشتوتگارت؛ آلمان

.

اشتوتگارت ششمین شهر بزرگ آلمان است. مرکز اصلی و یا نمایندگی جهانی شرکت هایی همچون پورشه، دیملر، IBM، بوش و Hewlett-Packard در شهر اشتوتگرارت قرار دارد. علاوه بر این، اعضای تیم تحقیقاتی ۲Thinknow دریافتند که ۵ پتنت بزرگ تکنولوژی در این شهر ثبت شده است. اشتوتگارت در زمینه ی IT و چشم انداز مهندسی بسیار پر رونق است.

.

۱۷. هنگ کنگ؛ چین

.

علاوه بر پیشرفت در عرصه ی تکنولوژی، این شهر در اکثر عرصه ها دستاورد های چشمگیری داشته است. این شهر حجم زیادی از پول را برای تحقیقات، توسعه و نوآوری های شهری هزینه می کند و از بالاترین سرعت اینترنت در چین برخوردار است. شرکت های تکنولوژی این شهر، ۲۴۳ میلیارد دلار یعنی معادل ۵۱ درصد از سهم صادرات را به عهده دارند.

.

۱۶. موسکو؛ روسیه

.

سرمایه گذاری حرف اول را در پایتخت روسیه می زند. دولت روسیه در سال ۲۰۱۵، بیشترین حجم سرمایه گذاری را در عرضه ی هوافضا داشته؛ یک برنامه ی ۶۰ میلیون دلاری برای سرعت بخشیدن به استارتاپ های هوافضا و تکنولوژی طراحی شده است. به اعتقاد ۲Thinknow، امتیازات این شهر در زمینه ی برنامه ریزی های نوآورانه ی شهری نیز بسیار بالاست. طی ۵ سال گذشته، پیاده راه های این شهر و تمایل به دوچرخه سواری نسبت به ماشین افزایش یافته است.

.

۱۵. ونکوور؛ کانادا

.

خبرگزاری CBC در سال ۲۰۱۴، ونکوور را به دلیل فرهنگ استارتاپی بالا، سیلیکون ولی شمال نامید. بیش از ۶۰۰ کمپانی رسانه دیجیتال در این شهر وجود دارند که سود بیش از ۲ میلیارد دلاری را جمع آوری می کنند. دانشگاه های مخصوص تکنولوژی و نرخ مالیات های صنفی اندک، این شهر را برای مهندسان فعلی و آینده و مدیران اجرایی، دلپذیر و جذاب کرده است.

.

۱۴. مونیخ؛ آلمان

.

اصلا تصادفی نیست که یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی دنیا یعنی زیمنس، مونیخ را به خانه ی خود تبدیل کرده است. این شهر طی چند سال گذشته، به منبع شرکت های IT آمریکایی تبدیل شده است؛ شرکت های تکنولوژی زیستی و محیطی نیز در این دسته قرار دارند. این شهر طی ۲۰ سال گذشته، بالاترین میزان ثبت پتنت را در اختیار داشته است.

.

۱۳. برلین؛ آلمان

.

پایتخت آلمان از فرهنگ استارتاپی بالایی برخوردار است و یکی از شهر هایی است که بیشترین مبادرت به سرمایه گذاری ریسک پذیر در آن انجام می شود. شهر برلین همچنین محل صنعت خودروسازی در اروپا به شمار می رود. برلین تنها شهر جهان است که تمام برند های بزرگ خودروسازی در آن نمایندگی دارند.

.

۱۲. شیکاگو؛ ایلینوی؛ آمریکا

.

شاید تصور نکنید که جاذبه ی استارتاپ در میدوست بسیار بالا باشد، اما شیکاگو به سرعت این فرضیه را رد می کند. گزارشات اخیر نشان داده اند که نام ایلینوی در لیست ۵ شغل تکنولوژیک در آمریکا دیده شده است. موسسه ی Brookings شیکاگو را به عنوان بستر مناسب برای برنامه ریزی های نوآورانه ی شهری به شمار می آورد. این برنامه ها تا حد زیادی به CityWorks وابسته است؛ پروژه ای که برای حل مشکلات مروط به انتقال انرژی و حمل و نقل به وجود آمده است.

.

۱۱. توکیو؛ ژاپن

.

بزرگترین شهر جهان بدون داشتن سطوح پیشرفته ای از زیرساخت ها، به ویژه زیرساخت های حمل و نقل در لیست پیشرفته ترین شهرهای دنیا قرار نمی گیرد. برای مثال سیستم مترو توکیو، سالانه توسط ۲.۳ میلیارد شهروند مورد استفاده قرار می گیرد. شهر توکیو از نقطه نظر جذب سرمایه گذاری های ریسک پذیر پیشرفته است و خانه ی بسیاری از غول ای تکنولوژی به شمار می رود. بسیاری از آنها خود را برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ آماده می کنند.

.

۱۰. آمستردام؛ هلند

.

شهر آمستردام ترکیبی از تکنولوژی مالی، بهره وری انرژی و فرهنگ استارتاپ است و علیرغم کوچک بودن آن نسبت به سایر شهر های اروپایی، به خانه ی قدرت این قاره تبدیل شده است. (برای مثال، آمستردام یک سوم جمعیت برلین را در خود جای داده است) حقوقدانان این شهر در آوریل گذشته اعلام کردند که قصد دارند تا سال ۲۰۲۵، استفاده از ماشین های بنزینی و گازوئیلی را ممنوع کرده و ماشین های الکتریکی را جایگزین آن کنند.

.

۹. سنگاپور

.

این شهر تعداد زیادی از برنامه نویسان و سرمایه گذاران را در خود جای داده است. مقامات شهری سنگاپور دائما در حال معرفی زیرساخت های جدید هستند که از میان آنها می توان به ساخت جنگل ها در دهلیزهای داخلی اشاره کرد. این شهر برای ساخت سیستم حمل و نقل هوشمند تر با MIT همکاری می کند؛ در این برنامه ریزی، ماشین های شخصی کمتر و قطارهای حمل و نقل عمومی بیشتری وجود دارند.

.

۸. تورنتو؛ کانادا

.

این شهر مملو از استارتاپ و زیرساخت های نوآورانه است. تورنتو بیش از ۳۰ درصد شرکت های IT کانادا را در خود جای داده است؛ بیشتر این شرکتها، برای بیش از ۵۰ نفر شغل ایجاده کرده اند. این بدان معناست که شرکت های جوان زیادی تشکیل شده اند تا دهه ی آینده را به شکل موثری تغییر دهند. این شرکت ها در مجموع، بیش از ۵۲ میلیارد دلار سودآروی دارند.

.

۷. تایپه؛ تایوان

.

به گزارش تحلیلگران ۲Thinknow، تایپه یکی از شهرهای پیشرو در عرصه ی طراحان صنعتی است. این مساله سالهاست که ادامه یافته است. این شهر به توسعه ی سخت افزاری تمایل بیشتری دارد. برخی از بزرگترین شرکت های سازنده ی کامپیوترهای شخصی همچون ایسوس، MSI، گیگابایت و ایسر این شهر را خانه ی خود می دانند. امتیازات این شهر در زمینه ی سرمایه گذاری نیز بسیار بالاست.

.

۶. بوستون، ماساچوست؛ آمریکا

.

تعداد زیادی از تکنولوژی های جالب طی چند سال گذشته از شهر بوستون و دانشگاه هایی همچون MIT، هاروارد، تافت و نورث وسترن خارج شده اند؛ بسیاری از آنها در زمینه ی تکنولوژی زیستی و رباتیک بوده است. شرکت های سرمایه گذاری زیادی از جمله Battery Venture، Atlas Venture، Bessemer Venture partners و Matrix Venture Partners در این شهر قرار دارند و پول های زیادی را در نوآوری های آزمایشگاهی و استارتاپهای دانشگاهی سرمایه گذاری می کنند. شرکت های پر آوازه ای همچون فیس بوک و آمازون نیز با احداث شرکت R&D در بوستون قصد دارند این استعداد های جوان را در اختیار بگیرند.

.

۵. لوس آنجلس، کالیفرنیا؛ آمریکا

.

فیلم سازی تنها صنعت شهر لوس آنجلس نیست. گزارشی که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت توسعه اقتصادی لوس آنجلس منتشر شد اعلام کرد که لوس آنجلس در مقایسه با سایر شهر های ایالات متحده، بیشترین شغل تکنولوژی را دارد. این گزارش همچنین از سودآوری ۵۸ میلیارد دلاری این شهر خبر داد. این خبر به تایید ۲Thinknow نیز رسیده است؛ استارتاپ ها و سرمایه گذاری ها نقش بزرگی را در بخش تکنولوژی این شهر بازی می کنند.

.

۴. سئول؛ کره ی جنوبی

.

سئول به “شهر آینده” شهرت دارد. نوآوری ها عملا در طراحی این شهر به وجود می آیند و سیستم مترو فوق العاده ای دارد. به گزارش ۲Thinknow، شهر سئول در مقایسه با سایر شهر های جهان، بیشتری تعداد پتنت را به ثبت می رساند. این شهر میزبان توسعه ی تکنولوژی هایی بوده که امروزه در همه جا شاهد آن هستیم که برای مثال می توان به اتصال LTE در گوشی های هوشمند اشاره کرد. تکنولوژی های جالب دیگری نیز در راه هستند؛ برای مثال، فروشگاه های مجازی که در آن می توان تصویر آیتم های مورد نظر را اسکن کرد و آنها را سفارش داد.

.

۳. نیویورک؛ آمریکا

.

نیویورک نوع ویژه ای از شهرهای تکنولوژی به شمار می رود. این شهر در زیرساخت ها بسیار دقیق بوده و در عین حال، به شکل باورنکردنی رو به پیشرفت است. به گفته ی دفتر حسابرسی این ایالت، در سه ماهه ی سوم ۲۰۱۳، بیش از ۷۰۰۰ شرکت تکنولوژی در نیویورک بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل ایجاد کرده اند. علاوه بر این شرکت های جدید، نیویورک تکنولوژی های یکپارچه و گسترده ای را راه اندازی کرده است؛ برای مثال LinkNYC، یک سرویس خدمات وای فای رایگان است که بیش از ۵۰۰ کیوسک را در سطح منهتن برای دسترسی عمومی قرار داده است. بسیاری از متخحصصان معتقدند که این تنها آغاز کار این شهر است.

.

۲. لندن؛ انگلستان

.

شهر لندن طی یک سال گذشته، با معرفی پروژه ی Crossrail به یک رویای حمل و نقل تبدیل شده است. گفته می شود که تا سال ۲۰۱۸، ۱۰ خط قطار جدید، ۳۰ ایستگاه فعلی را از طریق تونل های جدید به هم متصل می کند. این پروژه با قیمت ۲۰ میلیارد دلار، بزرگترین پروژه ی ساخت و ساز در اروپا به شمار می رود. به اعتقاد ۲Thinknow، استارتاپ ها و برنامه نویسان در این شهر با سرنوشت خوبی روبرو می شوند. بنابر برخی برآوردها، شغل های IT در این شهر از کالیفرنیا نیز بیشتر است.

.

۱. سان فرانسیسکو، کالیفرنیا؛ آمریکا

.

اگر هر شهری ادعا کند که سیلیکون ولی کشور خود را در اختیار دارد، پس می توان به طور قطع گفت که سیلیکون ولی در کالیفرنیا، استاندارد طلایی تکنولوژی را تعیین می کند. ۲Thinknow این ناحیه را به عنوان بزرگترین شهر محلی توصیف می کند که سان فرانسیسکو در نقطه ی بالایی آن قرار دارد. این منطقه بدون شک، مرکز تمام چیزهای تکنولوژی است، از فرهنگ بالای استارتاپی آن گرفته تا سرمایه گذاری و جمعیت بالای طراحان و برنامه نویسان. سیلیکون ولی تقریبا در تمامی دسته بندی ها برنده است؛ چرا که زنجیره ی تامین منابع اولیه، آنجا را به خانه ی خود تبدیل کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:30

بنا بر گفته ی تحلیلگران، بازی پوکون گو می تواند افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری را برای کمپانی اپل به همراه داشته باشد. لارا مارتین در تذکر نامه ای خاطر نشان کرده بود که بازی کندی کراش در سال های اوج خود یعنی ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ توانست سالانه ۱۰ میلیارد دلار درآمد به همراه داشته …

نوشته افزایش درآمد ۳ میلیارد دلاری اپل با بازی پوکمون گو اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:30

تکرا – اخبار روز تکنولوژیتا ۱۵ درصد تخفیف ویژه در هایبرید سرورهای پارس پکهواوی گوشی Honor V8 Max را به Honor Note 8 تغییر نام دادارزش بازار نینتندو از سونی پیشی گرفتهارد درایو ۱۰ ترابایتی سیگیت وارد بازار شدرقابت خودروسازان بزرگ برای ورود به بازار اتومبیل های خودران تا ۴ سال آینده

http://techera.ir Wed, 20 Jul 2016 15:47:07 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.5.3 http://techera.ir/2016/07/20/parspack-hybrid-server-15-percent-off/ http://techera.ir/2016/07/20/parspack-hybrid-server-15-percent-off/#respond Wed, 20 Jul 2016 14:22:58 +0000 http://techera.ir/?p=36451 سال ها پیش هر زمان صحبت از سرور اختصاصی به میان می آمد مشکلاتی مانند عدم امکان اعمال سلیقه در مقادیر سخت افزاری و هزینه های گزاف آن سایه سنگینی بر سر مدیران سرور می انداخت. تا حدی که بسیاری به دلیل مشکلات هزینه ای چه در مرحله خرید و چه در مرحله نگهداری، یا …

نوشته تا ۱۵ درصد تخفیف ویژه در هایبرید سرورهای پارس پک اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> تا 15 درصد تخفیف ویژه در هایبرید سرور های پارس پک

سال ها پیش هر زمان صحبت از سرور اختصاصی به میان می آمد مشکلاتی مانند عدم امکان اعمال سلیقه در مقادیر سخت افزاری و هزینه های گزاف آن سایه سنگینی بر سر مدیران سرور می انداخت. تا حدی که بسیاری به دلیل مشکلات هزینه ای چه در مرحله خرید و چه در مرحله نگهداری، یا عطای آن را به لقایش می بخشیدند و یا به ناچار به این خرید تن می دادند.

همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شرکت های دانش بنیان ، رنگ جدیدی به این حوزه از دنیای آی تی نواخته شد.

پارس پک به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان به سهم خود ره آورد هایش را در حوزه سرور اختصاصی و خدمات دیتاسنتر در قالب هایبرید سرور و ماکرو سرور ارائه کرد که مورد استقبال کم نظیر مدیران سرور قرار گرفت تا سلسله موفقیت های پارس پک پس از ارائه ابر سرور و خدمات میزبانی ابری امتداد یابد.

پارس پک به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان به سهم خود ره آورد هایش را در حوزه سرور اختصاصی و خدمات دیتاسنتر در قالب هایبرید سرور و ماکرو سرور ارائه کرد که مورد استقبال کم نظیر مدیران سرور قرار گرفت تا سلسله موفقیت های پارس پک پس از ارائه ابر سرور و خدمات میزبانی ابری امتداد یابد.

هایبرید سرور ها نسل پیشرفته سرور های اختصاصی هستند که با هزینه ای مناسب ، قابلیت انعطاف بالایی در پیکره بندی سخت افزاری چه در زمان خرید و چه در زمان ارتقا را دارا می باشند. لذا بدون دغدغه از پیش آمد down time های بلند مدت ، می توانید سخت افزار خود را ارتقا دهید. از دیگر ویژگی های هایبرید سرور ها استفاده از انواع سایز و معماری هارد اعم از SATA ، SSD و RAID است. در کنار تمام این امکانات شما می توانید با استفاده از پنل ابر سرور، مدیریت کاملی، چه در دسترسی و چه در مانیتورینگ سرور داشته باشید. از ویژگی های پنل ابر سرور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقای آسان سخت افزاری
  • نصب مجدد سیستم عامل تنها در عرض چند دقیقه
  • فایروال ( Firewall ) قدرتمند رایگان در پنل ابری اختصاصی
  • ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان پشتیبان در موقعیت فیزیکی مستقل از سرور
  • نمودار های مانیتورینگ درگیری با هارد دیسک و مصرف ترافیک و پردازنده سرور در دوره های زمانی مختلف
  • قابلیت اتصال VNC جهت دسترسی به سرور از لحظه بوت و بدون نیاز به اتصال بر بستر شبکه
  • دسترسی به کلید های خاموش، روشن و ریست سخت افزاری سرور
  • گراف های روزانه ، هفتگی و ماهیانه: CPU | Bandwidth | IO
  • پنل رایگان ابری: Rebuild | Reboot | VNC | System Rescue
  • انواع کنترل پنل های اینترنتی: WebSitePanel | Plesk | DirectAdmin | cPanel | Kloxo
  • انواع سیستم عامل: Linux ( Debian , CentOS , Ubuntu )| Windows Server

با شروع فصل تابستان پارس پک برنامه جدیدی را برای کاهش هرچه بیشتر هزینه های سخت افزاری مدیران وب فارسی در نظر گرفته است. و از همین رو شما میتوانید تمامی امکانات فوق را با ۱۵% تخفیف تابستانی دریافت نمایید.

جهت مشاهده کوپن تخفیف کافیست تا  به صفحه هایبرید سرور در سایت پارس پک مراجعه نمایید.

تیم مهندسی و تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان پارس پک هر لحظه در تلاش و تکاپو برای جستجو و خلق بالاترین سطح فناوری است.

از همین امروز کسب و کار خود را بر پایه زیرساخت ابری پارس پک بنا کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تا ۱۵ درصد تخفیف ویژه در هایبرید سرورهای پارس پک اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/20/parspack-hybrid-server-15-percent-off/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/20/honor-v8-max-now-revealed-honor-note-8/ http://techera.ir/2016/07/20/honor-v8-max-now-revealed-honor-note-8/#respond Wed, 20 Jul 2016 12:41:51 +0000 http://techera.ir/?p=36441 طبق شایعه های موجود، گوشی هوشمند Honor V8 Max هواوی که تحت برند آنر این شرکت تولید می شود قرار است در ماه آگوست معرفی شود. حالا یک تصویر متحرک با فرمت GIF در مورد این گوشی منتشر شده و نشان می دهد که در روز معرفی، این دستگاه نام Honor Note 8 را یدک …

نوشته هواوی گوشی Honor V8 Max را به Honor Note 8 تغییر نام داد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> طبق شایعه های موجود، گوشی هوشمند Honor V8 Max هواوی که تحت برند آنر این شرکت تولید می شود قرار است در ماه آگوست معرفی شود. حالا یک تصویر متحرک با فرمت GIF در مورد این گوشی منتشر شده و نشان می دهد که در روز معرفی، این دستگاه نام Honor Note 8 را یدک خواهد کشید.

طبق شایعه های موجود، گوشی هوشمند Honor V8 Max هواوی که تحت برند آنر این شرکت تولید می شود قرار است در ماه آگوست معرفی شود. حالا یک تصویر متحرک با فرمت GIF در مورد این گوشی منتشر شده و نشان می دهد که در روز معرفی، این دستگاه نام Honor Note 8 را یدک خواهد کشید.

تا کنون همه گمان می کردند که نام این محصول آنر وی ۸ مکس خواهد بود. به نظر می رسد که هواوی تا کنون قصد داشته نام اصلی دستگاه را مخفی نگه دارد تا به وسیله انتشار این تصویر GIF نام اصلی آن را فاش کند. به نظر می رسد که نام Note 8 آغازگر عصر جدیدی در گوشی های با صفحه نمایش بزرگ هواوی باشد.

از نام این محصول که بگذریم، تصویر متحرک نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ با کیفیت تصویر ۲K است. این ویژگی با اطلاعات منتشر شده سازمان نظارتی TENAA در مورد آنر نوت ۸ (Honor V8 Max) مطابقت دارد. در لیست منتشر شده TENAA اشاره شده بود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی است و رزولوشن ۲k را ارائه می دهد. احتمالاً شاهد عرضه دو ورژن از این دستگاه خواهیم بود. یکی از آن ها به چیپ ست کایرین ۹۵۰ مجهز بوده و دارای ۳ گیگابیات حافظه رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. اما ورژن دیگر به چیپ ست کایرین ۹۵۵ مجهز است و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. به نظر می رسد که یک مدل دیگر با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز در کار باشد.

هواوی گوشی Honor V8 Max را به Honor Note 8 تغییر نام داد

تامین انرژی این دستگاه توسط باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت صورت می گیرد که از تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره مند است. دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است. آنر نوت ۸ به پورت USB نوع C مجهز بوده و در رنگ های نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. گفته می شود ورژن ۳ گیگابایت رم گوشی آنر نوت ۸ قیمتی معادل ۳۰۰ دلار و ورژن ۴ گیگابایتی آن قیمت ۳۴۴ دلار خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته هواوی گوشی Honor V8 Max را به Honor Note 8 تغییر نام داد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/20/honor-v8-max-now-revealed-honor-note-8/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/20/nintendo-passes-sony-in-market-value/ http://techera.ir/2016/07/20/nintendo-passes-sony-in-market-value/#respond Wed, 20 Jul 2016 11:50:16 +0000 http://techera.ir/?p=36438 به لطف موجی که بازی پوکمن گو در سراسر جهان به راه انداخته است، ارزش بازار نینتندو افزایش یافت و این شرکت توانست سونی را پشت سر گذارد. پوکمن همیشه یکی از محبوب ترین فرانچایز  های نینتندو بوده است. (فرانچایز یا همان حق انحصاری، امتیازی است که گیرنده ی آن در ازای پرداخت مبلغ و …

نوشته ارزش بازار نینتندو از سونی پیشی گرفت اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> ارزش بازار نینتندو از سونی پیشی گرفتبه لطف موجی که بازی پوکمن گو در سراسر جهان به راه انداخته است، ارزش بازار نینتندو افزایش یافت و این شرکت توانست سونی را پشت سر گذارد.

پوکمن همیشه یکی از محبوب ترین فرانچایز  های نینتندو بوده است. (فرانچایز یا همان حق انحصاری، امتیازی است که گیرنده ی آن در ازای پرداخت مبلغ و درصدی از در آمد ناخالص،حق استفاده از نام تجاری و تبلیغات فرانچایز دهنده را برای مدت محدود و جهت ارائه کالا یا خدمات و توزیع محصولات مربوطه، در اختیار خواهد داشت). ولی بازی جدید پوکمن گو تاثیر بسیار مثبتی بر روی نینتندو داشته است. در واقع با توجه به آمار اخیر، به نظر می رسد که این بازی به قدری محبوب شده است که به واسطه ی آن ارزش بازار نینتندو از سونی پیشی گرفت.

همانطور که در نمودار بالا می بینید، سونی همواره بالاتر از نینتندو بوده است. هر دو شرکت تجربه افزایش و کاهش سهم بازار را داشته اند ولی همیشه سونی بالاتر بوده است. با این حال در چند هفته ی گذشته، شاهد افزایش ارزش بازار نینتندو بوده ایم به طوری که این شرکت سونی را پشت سر گذاشته است.

این پیش رفت به لطف بازی پوکمن گو است که باعث افزایش بیش از ۸۶ درصدی ارزش بازار نینتندو شده و میلیاردها دلار به آن افزوده است. همچنین بازی پوکمن گو موفق به شکستن سهام ژاپن شده و علاوه بر ارزش بازار نینتندو ارزش سهام دیگر کسب و کار های غیر مرتبط مانند مک دونالد را نیز بالا برده است.

تنها سوالی که مطرح می شود این است که آیا این رشد می تواند پایدار باشد. در گذشته دیده ایم که بالارفتن ارزش شرکت ها به واسطه ی اعتیاد به یک موج هیجانی، مدت کوتاهی دوام داشته و با سقوط مواجه می شد. با این حال پوکمن گو در حال گسترش در کشور های مختلف است و انتظار می رود که این رشد مدتی ادامه داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته ارزش بازار نینتندو از سونی پیشی گرفت اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/20/nintendo-passes-sony-in-market-value/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/20/seagate-launches-10tb-hard-drive-for-pc/ http://techera.ir/2016/07/20/seagate-launches-10tb-hard-drive-for-pc/#respond Wed, 20 Jul 2016 09:51:11 +0000 http://techera.ir/?p=36430 بنا به گزارشات شرکت آمریکایی سیگیت، تولیدکننده تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات، نوعی هارد درایو ۱۰ ترابایتی برای کامپیوتر های شخصی وارد بازار کرده است. اگر از فضای ذخیره سازی موجود بر روی کامپیوتر خود، شکایت دارید، دیگر نگران نباشید. روز گذشته شرکت سیگیت اعلام کرد که  هارد درایو ۱۰ ترابایتی ارائه خواهد داد. گفته می شود …

نوشته هارد درایو ۱۰ ترابایتی سیگیت وارد بازار شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> هارد درایو 10 ترابایتی سیگیت وارد بازار شدبنا به گزارشات شرکت آمریکایی سیگیت، تولیدکننده تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات، نوعی هارد درایو ۱۰ ترابایتی برای کامپیوتر های شخصی وارد بازار کرده است.

اگر از فضای ذخیره سازی موجود بر روی کامپیوتر خود، شکایت دارید، دیگر نگران نباشید. روز گذشته شرکت سیگیت اعلام کرد که  هارد درایو ۱۰ ترابایتی ارائه خواهد داد. گفته می شود که این هارد درایو ها برای کامپیوتر های شخصی، سیستم های نظارتی و ذخیره سازی شبکه های متصل، مناسب است.

سیگیت همچنین اعلام کرد که برند Barracuda را برای هارد درایو های دسکتاپ و لپ تاپ باز خواهد گرداند. این نام چند سال پیش جایگزین نام هارد درایو دسکتاپ بود. در واقع املای درست این نام تجاری BarraCuda است.

ظرفیت سری جدید هارد درایو های سیگیت، ۲ ترابایت بیش تر از نمونه های قبلی است که برای مصرف کنندگان و کسب و کار های کوچک استفاده می شد. BarraCuda Pro سیگیت اکنون با ظرفیت ۱۰ ترابایت، چرخش هد ۷,۲۰۰ دور در دقیقه و با سرعت انتقال داده ۲۲۰ مگابایت بر ثانیه عرضه می شود. سیگیت همراه با این هارد درایو ۱۰ ترابایتی ۵ سال ضمانت نیز ارائه می دهد.

هارد درایو ۱۰ ترابایتی BarraCuda Pro به قیمت ۵۳۵ دلار در دسترس است. امروز فروش آن در خرده فروشی های سراسر کشور آغاز شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته هارد درایو ۱۰ ترابایتی سیگیت وارد بازار شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]> http://techera.ir/2016/07/20/seagate-launches-10tb-hard-drive-for-pc/feed/ 0 http://techera.ir/2016/07/20/race-to-develop-driverless-cars-by-2020/ http://techera.ir/2016/07/20/race-to-develop-driverless-cars-by-2020/#respond Wed, 20 Jul 2016 09:33:49 +0000 http://techera.ir/?p=36401 بدون شک با آغاز سال ۲۰۲۰ وارد دهه ی اتومبیل های خودران می شویم. بسیاری از خوردوسازان بزرگ برای ورود اتومبیل های خودران به جاده ها برنامه ریزی کرده اند و برای تحقق هرچه زودتر این برنامه با یکدیگر رقابت می کنند. در اینجا با ۱۹ خودروساز بزرگ و برنامه های آنها برای آماده سازی …

نوشته رقابت خودروسازان بزرگ برای ورود به بازار اتومبیل های خودران تا ۴ سال آینده اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.

]]>

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 23:28

سونی اندروید 6.0.1 مارشمالو را برای اکسپریا ام 4 آکوا و اکسپریا ام 5 منتشر کرد

سونی یکی از معدود شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند است که آپدیت سیستم عامل اندروید را زود به زود و به سرعت برای کاربران خود منتشر می کند.

این شرکت روز گذشته آپدیت اندروید ۶ مارشمالو را برای گوشی های Xperia M4 Aqua و Xperia X5 عرضه کرد. این آپدیت ابتدا برای گوشی Xperia M4 Aqua و ورژن دو سیم کارته این محصول عرضه شد. هر دو ورژن گوشی Xepria M4 Aqua اندروید ۶ مارشمالو با شماره ساخت ۲۶.۳.A.0.131 را دریافت کردند.

سپس این بروزرسانی در اختیار گوشی Xperia M5 با شماره مدل E5603 قرار گرفت. دیگر شماره مدل های این گوشی و ورژن دو سیم کارته آن نیز در آینده ای نزدیک این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

سونی مدعی است که در بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو می توانیم ویژگی های جدید، قابلیت های بیشتر و تجربه کاربری بهتری را شاهد باشیم. در همین راستا در یکی از انجمن های ارائه دهنده سرویس بی سیم کانادایی به اسم Rogers به رفع باگ ها و بروزرسانی های امنیتی گوگل در آپدیت جدید سونی اشاره شده است.

لیست محصولاتی که واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید ۶ مارشمالو هستند:

  • XperiaTM Z5
  • XperiaTM Z5 Dual
  • XperiaTM Z5 Compact
  • XperiaTM Z5 Premium
  • XperiaTM Permium Dual
  • XperiaTM Z4 Tablet
  • XperiaTM Z3+
  • XperiaTM Z3+ Dual
  • XperiaTM Z3
  • XperiaTM Z3 Dual
  • XperiaTM Z3 Dual
  • XperiaTM Z3 Compact
  • XperiaTM Z3 Tablet Compact
  • XperiaTM Z2
  • XperiaTM Z2 Tablet
  • XperiaTM M5
  • XperiaTM M5 Dual
  • XperiaTM C5 Ultra
  • XperiaTM C5 Ultra Dual
  • XperiaTM M4 Aqua Dual
  • XperiaTM C4
  • XperiaTM C4 Dual

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:16

انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد

تا به اینجا می توان با اطمینان گفت که گوشی گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۲ آکوست همراه با نمایشگر خمیده از دو طرف عرضه خواهد شد. پیش از این گفته شد که این گوشی تنها در یک ورژن و با صفحه نمایش لبه دار عرضه می شود و خبری از ورژن فِلت این دستگاه نخواهد بود. البته هنوز هم این شانس وجود دارد که گوشی گلکسی نوت ۷ در دو نسخه و در ورژن های صفحه  نمایش لبه دار و فلت عرضه شود؛ هر چند با اسنتاد به اخبار و تصاویر فاش شده، شانس عرضه نسخه فلت گلکسی نوت ۷ پایین است.

اما به تازگی تصاویری منتشر شده است که ورژن فلت گوشی گلکسی نوت ۷ را به تصویر کشیده است. این تصاویر نمایی کلی از ظاهر سنتی و مرسوم گلکسی نوت ۷ را نشان می دهد. همان طور که مشاهد می کنید یک اسکنر عنبیه چشم در بخش جلویی این دستگاه وجود دارد و همین نکته کافی است تا پی ببریم این همان نمونه اولیه گلکسی نوت ۷ با صفحه نمایش فلت است که تولیدش لغو شد.

بنابراین می توان این طور گفت که این تصاویر تنها نمونه فلت پرچمدار جدید سامسونگ را را نشان می دهند و به عرضه ورژن فلت گلکسی نوت ۷ نباید چندان امیدوار بود چرا که کلیه شواهد نشانگر لغو تولید انبوه این ورژن هستند.

انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد انتشار تصاویر ورژن فِلت گلکسی نوت 7 که دیگر تولید نخواهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:16

نسخه دیگری از Honor V8 Max با چیپ ست Kirin 955 در TENAA رویت شد

با گذشت چند روز پس از مشاهده گوشی Honor V8 Max مجهز به چیپ ست Kirin 950  بر روی وب سایت TENAA، ورژن دیگری از گوشی V8 Max که به چیپ ست دیگری با پردازنده ای با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتز مجهز است و از تمام شبکه های ارتباطی پشتیبانی می کند در این وب سایت رویت شد. همان طور که می دانید سازمان نظارتی TENAA نام پردازنده را اعلام نمی کند. اما از روی سرعت پردازش این پردازنده می توان چیپ ست موجود در مدل جدید V8 Max را حدس زد.

پیش تر TENAA فرکانس کاری پردازنده گوشی وی ۸ مکس را ۲.۳ گیگاهرتز اعلام کرد و با توجه به اینکه می دانیم در سری گوشی های Honor از چیپ ست های Kirin استفاده می شود، تشخیص دادیم که چیپ ست به کار رفته در گوشی، Kirin 950 است. حال با توجه به اینکه دیگر مدل گوشی آنر وی ۸ مکس، دارای پردازنده با سرعت پردازش ۲.۵ گیگاهرتز بوده و از تمام شبکه های ارتباطی پشتیبانی می کند پیش بینی می شود که به چیپ ست Kirin 955 مجهز باشد.

نسخه دیگری از Honor V8 Max با چیپ ست Kirin 955 در TENAA رویت شد

اما تغییرات مدل جدید وی ۸ مکس به همین جا خاتمه نمی یابد؛ چرا که این مدل جدید از لحاظ ساختار حافظه نیز با مدل قبلی متفاوت است. مدل جدید وی ۸ مکس دارای ۴ گیکابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بوده و این در حالی است که مدلی که پیشتر مشخصات آن توسط TENAA فاش شد دارای ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است.

اما دیگر ویژگی های این دو مدل یکسان بوده که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با روزلوشن ۲K، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو اشاره کرد. آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه های چینی نشان می دهد که گوشی Honor V8 Max در ماه آگوست و با برچسب قیمتی ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:57

سامسونگ پی به ساعت هوشمند Gear S2 اضافه شد

سیستم پرداخت آنلاین شرکت سامسونگ که با سامسونگ پی شناخته می شود سرانجام راه خود را به ساعت هوشمند Gear S2 باز کرد. سال گذشته زمانی که سامسونگ از Gear S2 رونمایی کرد اعلام شد که پشتیبانی از سرویس پرداخت موبایل به زودی به این ساعت هوشمند اضافه خواهد شد. در حال حاضر این سرویس به صورت نسخه بتا برای ساعت هوشمند Gear S2 موجود است.

شرکت سامسونگ امروز آپدیتی را برای برنامه Smasung Gear منتشر کرد و به واسطه آن سرویس سامسونگ پی به Gear S2 اضافه شد. صفحه پشتیبانی وب سایت سامسونگ نیز تایید کرد که سامسونگ پی بتا برای کاربران Gear S2 از امروز در دسترس خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس، کاربران Gear S2 باید آخرین آپدیت نرم افزاری را دانلود و نصب کنند؛ همچنین باید آخرین آپدیت اپلیکیشن Samsung Gear را نیز نصب کنند. با تپ کردن بر روی Samsung Pay Beta در برنامه Gear، مراحل مختلفی برای کاربران آورده می شود که با طی کردن آن ها می توانند از سرویس سامسونگ پی بر روی گیر اس ۲ استفاده کنند.

کاربران پیش از این که کارت های اعتباری خود را وارد کنند، باید یک پسورد امنیتی انتخاب کنند. چنانچه کاربران نیاز به اضافه کردن کارت های بیشتری هستند، باید از طریق تلفن همراه خود اقدام کنند چرا که این قابلیت در حال حاضر بر روی ورژن بتای گیر اس ۲ موجود نیست.

با فشار دادن طولانی دکمه فیزیکی در گیر اس ۲، سرویس سامسونگ پی راه انداری می شود. این سرویس پرداخت آنلاین فعلاً با چیپ های NFC کار می کند. ساعت های هوشمند در حال حاظر از MST که باعث سازگاری سامسونگ پی با دستگاه های معمولی کارت اعتباری می شوند، پشتیبانی نمی کند.

نسخه بتا فعلاً برای کاربران آمریکا منتشر شد و فقط به نسخه بلوتوث محدود می شود. در حال حاضر سامسونگ پی در مدل های ۳G گیر اس ۲ قابل استفاده نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:57

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

دو دستگاه جدید بلک بری به زودی معرفی خواهند شدبنا به گفته ی مدیر عامل بلک بری، بحث پیرامون مشخصات و تاریخ در دسترس قرار گرفتن دو دستگاه جدید بلک بری ، از هفته ی آینده آغاز خواهد شد.

بنا بر گزارشات، بلک بری دو گوشی هوشمند اندرویدی را تا پایان سال جاری میلادی، معرفی می کند. گفته شده است که یکی از آنها بلک بری نئو خواهد بود. همچنین انتظار می رود که بلک بری در ماه اکتبر(حوالی مهر ماه)،یک پرچمدار شیک به نام آرگون، عرضه کند. این مدل تمام شمخصاتی که انتظار می رود در پرچمدار سال ۲۰۱۶ وجود داشته باشد را شامل می شود. به طور مثال دارای یگ نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و همچنین پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ماژول دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می رود که با پورت USB نوع همراه باشد.

مدیر عامل بلک بری، جان چن، در طول اجلاس امنیتی گوشی های بلک بری که امروز در شهر نیویورک برگزار شد، در مورد این دو گوشی صحبت کرد. چن بیان کرد :” ما به دنبال ارائه ی سرویس های حرفه ای قوی هستیم”. او اضافه کرد که کسب و کار گوشی های هوشمند این کمپانی به خوبی پیش می رود. بنا به گفته چن، تا هفته ی آینده بحث در مورد پیش روی بلک بری در ساخت و تولید دو گوشی هوشمند اندرویدی آغاز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

عصر تکنولوژی...
ما را در سایت عصر تکنولوژی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت سایت asretech بازدید : 220 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 2:24